martes, 1 de diciembre de 2015

VIDES DIVERSES el tràiler



Aquest vídeo documental és una més de les accions de la campanya VIDA INDEPENDENT, #feselpas que ECOM impulsa amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, amb l’objectiu de promoure vida independent entre les persones amb discapacitat física.
El vídeo reflexiona sobre la necessitat vital de les persones, en aquest cas persones amb discapacitat física, de poder tenir una vida independent i autònoma i un projecte propi de vida. Perquè moltes persones amb discapacitat, per les raons que siguin, encara no creuen que una vida independent és possible per a elles.
Protagonitzat per persones amb discapacitat física que ja tenen una vida independent, el vídeo vol promoure que altres persones es decideixin a prendre les regnes de les seves vides i desenvolupar un projecte de vida propi.
Ha estat realitzat per la productora audiovisual New Division.
S’ha comptat amb l’associació Càmeres i Acció, que ha aportat dinàmiques de grup per a la creació conjunta de la conceptualització i el guió del vídeo.

---
Este vídeo documental es una más de las acciones de la campaña VIDA INDEPENDIENTE, #daelpaso que ECOM impulsa, con el apoyo del Ayuntamiento de Barcelona, con el objetivo de promover la vida independiente entre las personas con discapacidad física.
El vídeo reflexiona sobre la necesidad vital de las personas, en este caso personas con discapacidad física, de poder tener una vida independiente y autónoma y un proyecto propio de vida. Porque muchas personas con discapacidad, por las razones que sean, todavía no creen que una vida independiente es posible para ellas.
Protagonizado por personas con discapacidad física que ya tienen una vida independiente, el vídeo quiere promover que otras personas se decidan a tomar las riendas de sus vidas y desarrollar un proyecto de vida propio.
Ha sido realizado por la productora audiovisual New División.
Se ha contado con la asociación Càmeres i Acció, que ha aportado dinámicas de grupo para la creación conjunta de la conceptualización y el guión del vídeo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario